Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Mar 2024 13:13:02 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2311271/18768 aadressile (asub mitmel aadressil) (Erihooldekodu, 
Sidekanalisatsioon, Piirdeaed, Piirdeaed) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Lahendamiseks: Terviseameti Põhja 
regionaalosakonna 18.01.2024 märkused on lisatud failis: 9.3-124391-2 
18.01.2024 Haridus- ja sotsiaalteenused.asice Kommentaarile lisatud failinfo 
9.3-124391-2 18.01.2024 Haridus- ja sotsiaalteenused.asice Vastus: ANNIKA 
ADAMSON (01.03.2024) Täiendatud AR seletuskirja vastavalt Terviseameti 
märkustele. Parandatatud KV projekti.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26908809>  (menetlus nr: 
408217), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (MARI VIILOP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister